Խանջյան՝ «Հիվանդանոց»

Ժամանակակից գրող Գուրգեն Խանջյանի «Հիվանդանոց» գրքից առանձնացրել եմ հատվածներ: Բարի ընթերցում: Որքան ավելի միայնակ ես մնում, այնքան ավելի հաճախակի ես խոսում քեզ հետ՝ քո ես-ը որպես զրուցակից գտնելով կողքիդ: Եվ զարմանալ հարկավոր չի: Ի՞նչ արտառոց բան կա, եթե տիեզերքով սփռված-թափառող եսերդ երբեմն հանդիպելու և զրուցելու կարիք ունեն, առավել հարազատ ու՞մ են գտնելու: Հանգիստ թող նրանց…

Հարուկի Մուրակամի «Է՛հ, բախտս չի բերում»

Հարուկի Մուրակամիի «Է՛հ, բախտս չի բերում» պատմվածքը պարզ և ուղիղ ձևով ներկայացնում է գրողի գլխավոր ասելիքը, որը ամփոփված է հետևյալ տողերում. «Ինչո՞ւ՝  եթե իրար են հաջորդում շատ հաճելի իրադարձություններ, հետո անպայման սկսվում է հակառակը: Այդպես է կյանքը կառուցված: Ի՞նչ կարող ես անել»: Այս միտքը ինձ մոտ նույնպես բազում անգամներ հայտնվել է և հետաքրքիր է, որ…

Ազատագրական շարժումներն ու քաղած դասերը

Արցախյան և Պաղեստինյան ազատագրական շարժումները, նմանությունները ·    Փոքրիկ պատմական ակնարկ Պաղեստինյան շարժմանը. Պաղեստինյան ազատագրական շարժման ակունքներում Պաղեստին-Իսրայելյան հակամարտությունն է, որն առաջացել է Առաջին համաշխարհային պատերազմից հետո, երբ Օսմանյան կայսրությանը հաջորդել է Բրիտանական իշխումը տարածքին: Ի սկզբանե այն կոչվել է «Բրիտանական մանդատը Պաղեստինում»: Սակայն նկատելով, որ այստեղ ապրող հրեաներն ու արաբները չեն կարողանում ապրել խաղաղության…